~ cold as ice

Bloggen har fått lida tills nu..
Jag har haft 3 underbara jullovsveckor. Fick träffa familjen och spendera mer tid än en vecka hemma. De hade nyligen kommit hem från Thailand och köpt med sig lite fint till mig. Ryktas om att det blir hela familjen som åker till jul? Många fikor med fina flickor blev det allt. Julen firades hos min moster i Näsum och nyår firade hela vår familj hemma hos simons familj. Firade pappa dagen innan jag drog mig tillbaka till Göteborg. Nu var det 5 dagar kvar av lovet. Simons familj åkte hit under torsdagen för att stanna till söndagen för att simons bror hade innebandymatch. Vilket jag upptäckte var jäkligt kul & spännande att kolla på.

Andra terminen, sista terminen som en etta. "Nu gäller det", ekar högt i mitt huvud varje dag. I lördes var det min och babes sista helg tillsammans, det blev en dag på museet följt av god matlagning och bion The Turist. Det har varit underbart att få leva samboliv. Ganska kämpigt att komma hem och inte känna närvaron av min pojke men nu är det hans tur att börja kämpa för sin dröm som läkare!! Efter skolan idag drog jag och några från min klass till Balettakademien för att se på deras duettuppsjungning. Sjukt nice & proffsigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0