~ swim

Förra helgen var älskling på besök, kom redan på torsdagen vilket var en stor bonus (kommer väl inte ske på ett tag). Att det ska ta sju dryga timmar att få träffa varandra - livet är orättvist. Vi mös igenom hela helgen med pizza, melodifestivalen, runda på stan där jag fick vara med och välja ut ett par glasögon till min pluggis och en väldigt fin söndag då vi hade picknick i slottsskogen!! Veckan har varit som alla andra förutom att jag hade haft Jimmy hos mig i tre dagar. I fredes slumrade jag in 22.00, så sleten var jag. Och igår rörde jag mig knappt från sängen (bortse en runda på kvibergs marknad). Det har varit en behövlig helg för min del. Att umgås med mig själv och mina tankar (farligt). Jag har ju inte varit helt själv, babe har varit vid min sida på skype de flesta timmarna! Denna veckan kommer inte att vara som alla andra då alla klasser ska ha uppsjungning inför hela skolan. Måndag, tvåorna. Tisdag, förberedande (endast för lärarna. tråkigt.) Onsdag, treorna. Fredag, ettorna. En redig sångvecka - en lycklig vecka!

Om två veckor ska min fiende bli till sommar. Det låter underbart men är vädret med på den svängen är frågan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0