~ kissboken?

Igår blev det nog mer mys än förväntat. Gjorde absolut ingenting mer än att bara sega.. Massa popcorn med mig själv och Gossip Girl. Man kan då säga att jag är så sjukt efter, först O.C och nu GG som jag är helt insatt i. Dock är O.C bättre, men en del mer ögongodis i GG. Nåja, idag  tog jag mig ut ur huset iallafall. Mot f&s för att köra igenom Jossans aerobicpass, därefter cyklade vi till maxi för att handla pasta samt fruktsallad och kesella. Minns ni den här  bajsboken som jag blev så upprörd av. Inte nog med att jag hittade den i ett större format utan jag hittade en kissbok på köpet. Asså vad är det här för shieat. Och på maxi av alla ställen! Nej. Jag fattar verkligen inte! Efter den sjuka upptäckten blev det en massa käk hos Josefine. Vi åt upp allt! Kunde knappt gå efteråt. Sen skulle flickan plugga så jag tog mig hem där jag fixade mitt PA. Ka-Ching! Nu är allt klart, underbart skönt. Imorgon blir grabbarna glada. De har tjatat på mig om låtarna, minst sagt Hugo Fromell har gjort det. Så imorrn blir du lycklig min vän :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0